Loonadministratie

13 maart 2015

Ook voor de verzorging van uw loonadministratie bent u bij Administratiekantoor Trend B.V. aan het juiste adres. Inmiddels bijna 25 jaar ervaring in verwerking van loonadministraties van alle uiteenlopende branches en cao’s.
Aanleveren van gegevens zijn op diverse wijze mogelijk. Denk hierbij aan de mogelijkheid dat u zelf de variabele gegevens naar ons kan doorzenden, alsmede ook het muteren van personeelsgegevens.
Salarisstroken en aangiftes loonbelasting kunnen wij u digitaal of gewoon per post toezenden.

 

Vanaf begin 2016 zal tevens de mogelijkheid geboden worden om via een eigen portaal uw gegevens online te beheren en in te voeren. Tevens zal er dan ook een optie beschikbaar komen voor uw personeelsleden waarin zij via internet/smartphone/tablet zelf hun salarisstroken/jaaropgave/aanvraag verlof/overzicht vakantie uren en ziekteverlof kunnen raadplegen.

 

Tevens hebben wij ook diverse contacten met leveranciers van software voor:

  • Personeelsplanning (inplannen rooster)
  • Urenregistratie (eventueel automatisch gekoppeld aan loonadministratie)
  • Digitaal personeelsdossier